Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jul 2024 14:51:46 +0300

Tere!

Kose Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/05256 aadressile Harju maakond, Kose vald, Vardja küla, Teeotsa 
(null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Katastriüksusel on riigi kõrvalmaanteelt 11206 
Vardja-Ravila tee kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27049545>  (menetlus nr: 
438180), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (SIIRI HUNT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister